خانه / برگزیده / دستگاه جنین یاب دیجیتالی تولید شد
1456

دستگاه جنین یاب دیجیتالی تولید شد

1456

به گزارش  مهروطن نیوز به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مجتبی اسلامیان، رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان گفت: محصول جنین‌یاب دیجیتالی برای شنیدن صدای قلب جنین استفاده می‌شود که نمایشگر رنگی، منحنی تعداد ضربان و ضبط صدا از مهمترین ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌آید.

رئیس هیات مدیره شرکت، این محصول را از نظر کیفیت و کارآیی کاملا با مشابه خارجی آن قابل رقابت دانست و خاطرنشان کرد: این دستگاه به این صورت چندان در کشورهای اروپایی تولید نمی‌شود بلکه آنها آن را به صورت پرتابل تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: اما کشورهای چین و کره مشابه دستگاه ما را تولید می‌کنند که محصول تولیدی ما قابل رقابت با محصول آنها است با این مزیت که قیمت دستگاه ما یک‌دهم دستگاه‌های چینی و کره‌ای است و خدمات ما هم بهتر و در دسترس‌تر است و برای شرکت‌های داخلی نیز از نظر اقتصادی به‌صرفه محسوب می شود.

اسلامیان با بیان اینکه این شرکت برای انبوه‌سازی و خرید مواد اولیه از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت کرده است، گفت: این تسهیلات به نسبت خوب بود و به ما کمک کرد. با کمک این تسهیلات هم‌اکنون در مرحله انبوه‌سازی قرار داریم.

وی درباره صادرات دستگاه جنین‌یاب دیجیتالی ‏نیز گفت: در حال حاضر صادرات انجام نمی‌دهیم اما این مسئله احتمالا در آینده در برنامه‌های شرکت قرار می‌گیرد.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *