خانه / بانک و بیمه / در همراه بانک جدید ملت به جای ثبت شماره کارت از کارت عکس بگیرید!

در همراه بانک جدید ملت به جای ثبت شماره کارت از کارت عکس بگیرید!

به گزارش مهر وطن نیوز و به نقل از بانک ملت، استفاده از همراه بانک به دلیل سهولت دسترسی به تلفن همراه، در حال افزایش است و در عین حال انتظارات مشتریان و کاربران آن نیز هر روز بیشتر می‌شود.

بر این اساس نسخه جدید همراه بانک ملت (نسخه ۱.۱.۸ اندروید و ۱.۰.۹iOS) با ارائه خدمات جدید و همچنین اعمال تغییرات در برخی از خدمات موجود در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

از جمله خدمات جدید سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت می‌توان به امکان اسکن اطلاعات کارت بانکی مبداء و مقصد با استفاده از دوربین تلفن همراه جهت کارت به کارت (OCR) اشاره کرد.

در این خدمت جالب و کاربردی، کاربر همراه بانک (همراه پلاس) می‌تواند در هنگام انتقال وجه کارت به کارت، بدون اینکه شماره کارت مبداء و مقصد را به صورت دستی وارد کند، با استفاده از دوربین تلفن همراه و عکس برداری از دو کارت، شماره کارت را در گوشی خود ذخیره کند.

امکان واریز وجه به ۱۱ موسسه خیریه از جمله ستاد کمک به دیه زندانیان، سازمان توسعه و تجهیز مدارس، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کشور، جمعیت هلال احمر، موسسه خیریه کهریزک و ..از دیگر خدمات جدید این نسخه از همراه بانک ملت است.

نظرسنجی سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت، پرداخت خودکار قبض (بانک پرداخت)، رفع سوء اثرچک برگشتی، خرید شارژ عادی با کارت، استعلام خرید شارژ عادی و برخط با کارت، امکان دریافت رسید گردش حساب، کارت و تعهدات غیرمستقیم به صورتPDF، امکان دریافت رسید استعلام خرید شارژ حساب به صورتPDF، امکان دریافت رسید استعلام خرید شارژ کارتی به صورتPDF، از دیگر امکانات جدید همراه بانک ملت در نسخه اخیر است.

براساس این گزارش در نسخه جدید همراه بانک ملت، بخش‌هایی نیز با تغییرات همراه بوده است که عبارتند از: شرح رسیدها در تراکنش های ناموفق، باقی ماندن وضعیت جاری با رفتن به پس زمینه و بازگشت به همراه بانک، امکان بازپرداخت انواع تسهیلات در بستر پیامکی، بهبود گزارش چک های واگذاری و چند تغییر دیگر.

گفتنی است کاربران این اپلیکیشن برای به روز رسانی آن می توانند به تنها نشانی اینترنتی رسمی همراه بانک ملت mobile.bankmellat.ir مراجعه کنید.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *