خانه / استان ها / جزئیات ممنوعیت های سفرهای نوروزی اعلام شد
77

جزئیات ممنوعیت های سفرهای نوروزی اعلام شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سفرهای نوروزی به شهرهای قرمز و نارنجی کاملاً ممنوع باشد و در شهرهای زرد و آبی با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه فقط سفرهای ضروری انجام شود.

به گزارش مهروطن نیوز، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه این جلسه اظهار داشت: میزان فوتی‌ها بر اثر کرونا در کشور تقریباً باثبات شده است.

وی افزود: خوشبختانه روند بیماری در استان‌های شمالی رو به کاهش است اما اگر پروتکل‌ها رعایت نشود و سفرها مجدداً اوج پیدا کند، شاهد گسترش این بیماری در کشور به ویژه در استان‌های شمالی خواهیم بود.

رئیسی گفت: امروز در ستاد بحث‌های مختلفی مطرح شد که تعطیلات نوروز و سفرها یکی از آن موارد بود. مردم باید بدانند تا جایی که امکان دارد از انجام سفرها پرهیز کنند که اگر این پرهیز نباشد، وضعیت باثباتی را که امروز در کشور داریم به زودی از دست خواهیم داد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: ما می‌دانیم که مردم تحت فشار هستند. در نوروز سال ۹۸ به دلیل سیل و در نوروز سال ۹۹ به دلیل کرونا تفریحات و سفرهای مردم کاهش پیدا کرد و تقریباً صفر شد اما خواهش می‌کنیم امسال هم به دلیل کرونا و نوع ویروس جهش یافته آن از سفرهای نوروزی پرهیز کنند.

وی افزود: امیدواریم در سال بعد با وجود واکسیناسیون شرایط بهتری داشته باشیم.

رئیسی گفت: امروز در ستاد تصمیم گرفته شد تا سفرهای نوروزی به شهرهای قرمز و نارنجی کاملاً ممنوع باشد و در شهرهای زرد و آبی با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه فقط سفرهای ضروری انجام شود.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *