خانه / اقتصادی / اقتصادی / برپایی  دیداری و آنلاین  بیست و هفتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی

برپایی  دیداری و آنلاین  بیست و هفتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی

:

 

 

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران خبر داد:  برای نخستین بار  و همزمان  با برپایی حضوری، بیست و هفتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی  به صورت آنلاین نیز برگزار می شود.

به گزارش  مهر وطن نیوز و به نقل از روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران، احمد ابوالحسنی پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران، با اعلام برپایی نمایشگاه چاپ و بسته بندی از هفته آینده، گفت: همزمان با افتتاح نمایشگاه بیست و هفتم به صورت دیداری، برگزاری آنلاین  نمایشگاه نیز انجام می شود.

وی افزود: با توجه به محدودیت های ناشی  از کرونا، پیش بینی می شد که تعداد بازدید کنندگان نمایشگاه امسال نسبت به سالهای قبل کاهش داشته باشد ولی از آنجایی که نمایشگاه چاپ و بسته بندی یکی از پر مخاطب ترین نمایشگاههای کشور است، بنابراین ضرورت برگزاری آنلاین این نمایشگاه  نیز کاملا احساس می شد.

به گفته ابوالحسنی، بازدید حضوری از نمایشگاه امسال تنها ویژه متخصصان، فعالان و علاقمندانی است که کارت دعوت از واحدهای چاپی، غرفه داران و فعالان صنف ارائه دهند.

گفتنی است  در نمایشگاه بیست و هفتم چاپ و بسته بندی که ۱۳ الی ۱۶ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، ۱۹۰ شرکت آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در ۷ سالن به نمایش می گذارند.

 

درباره الهام نرجه پور

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *