خانه / برگزیده / انهدام باند ۵ نفره جاعلان اسکناس در پایتخت

انهدام باند ۵ نفره جاعلان اسکناس در پایتخت

به گزارش مهر وطن نیوز، سرهنگ بهزاد اختیاری رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در رابطه با این پرونده گفت: این متهمان به ۸۰ فقره جعل و سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کردند.
وی در تشریح این خبر افزود: پرونده ای با موضوع سرقت لوازم داخل خودرو از کلانتری ۱۲۸ تهران نو به پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع که در آن متهم به سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده بود.
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو متهم علاوه بر کشف اموال مسروقه، ۱۲ دستگاه گوشی همراه، ۹ قطعه اسکناس جعلی پنج هزار تومانی و تعدادی مدارک هویتی نیز کشف شد.
وی افزود: در استعلام انجام شده، به دست آمد که خودروی سارق مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در استان قم است، متهم ضمن اقرار به سرقت یک دستگاه خودروی سواری، اعتراف کرد که اسکناس جعلی توسط وی جعل نشده بلکه اسکناس های تقلبی را از یکی از دوستانش به نام ‘ح.خ’ گرفته است.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات پلیسی وارد مرحله بعدی شد و ماموران موفق شدند ضمن شناسایی مخفیگاه متهم دوم با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی لوازم خودروی مسروقه از قبیل باند، ضبط و آمپلی فایر کشف که در نهایت وی به ۳۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.
سرهنگ اختیاری افزود: متهم دوم در خصوص اسکناس های جعلی اظهار کرد که اسکناس ها توسط وی جعل نشده است بلکه آنها را از دو نفر از دوستانش گرفته و به اشخاص دیگر فروخته است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان این پایگاه موفق به شناسایی مخفیگاه جاعلان اسکناس های تقلبی در محدوده خیابان دماوند شدند، عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و با هماهنگی در یک عملیات ضربتی هر دو جاعل در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن محل، ۱۷ میلیون تومان اسکناس جعلی ۱۰ هزار تومانی، چندین فقره تراول چک جعلی، دستگاه چاپ اسکناس، دستگاه زرکوب، لپ تاپ و کاغذهای اسکناس کشف شد.
وی افزود: متهمان پس از تحقیقات کامل به ۸۰ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو، جعل و فروش اسکناس جعلی با همکاری یکدیگر اقرار کردند.

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *