خانه / برگزیده / آمریکا برای برپایی جنگ روانی،ناو جنگی به خلیج فارس فرستاد

آمریکا برای برپایی جنگ روانی،ناو جنگی به خلیج فارس فرستاد

به گزارش مهر وطن نیوز به نقل از بی‌بی‌سی، آمریکا از اعزام رزم ناو «آرلینگتون» به خلیج فارس برای پیوستن به ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» خبر داد.این رزم ناو علاوه بر یک سامانه پاتریوت، حامل هواپیما و خودروهای آبی- خاکی نیز هست.همزمان، رسانه‌ها از فرود بمب‌افکن‌های بی -۵۲ آمریکا در پایگاه هوایی این کشور در قطر خبر می‌دهند.

مقامات آمریکایی با مطرح کردن این که اقدامات جدید بررسی و محدود خواهد شد، مدعی شدند این بدان جهت است که یک تحلیل اطلاعاتی جدید ارائه‌شده از سوی سرویس‌های جاسوسی آمریکایی و متحدان آن این طور محاسبه کرده است که ایران با وجود آن‌که تحت فشار اقتصادی انکار می‌کند، اما در واقع در تلاش است تا آمریکا را به یک واکنش افراطی سوق دهد تا جایگاه خود در قدرت را تحکیم بخشد.

 دو تن از مقامات آمریکایی اعلام کردند، در چند روز گذشته به طراحان نظامی دستور داده شده بود تا برای احتمال اعزامی گسترده‌تر به منطقه، در موقعیت درگیری نظامی با ایران، آماده شوند. این طرح‌ها از اقدامات محاسبه‌شده‌ای که پنتاگون در چند روز گذشته انجام داد فراتر خواهد رفت.

این دو مقام آمریکایی همچنین مطرح کردند که این طرح‌ها که در سطوح اولیه خود قرار دارند می‌تواند در نهایت منجر به فراخواندن هزاران نیروی بیشتر به خاورمیانه شود و البته هشدار دادند که این تلاش برای طرح‌ریزی‌ها بسیار مقدماتی بوده و در بر گیرنده عملیات گسترده علیه ایران نیستند.

 

 

درباره مهروطن نیوز

همینطور بررسی کنید

635

کشف گور دسته‌جمعی در غزه

پس از کشف اجساد فلسطینیان با دستبند و چشم بسته در کیسه‌های پلاستیکی در غزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *